انسجام مدیریتی مشهد، الگویی از خدمت‌رسانی مطلوب

فرماندار شهر مشهد گفت: فضای همدلی و انسجام مدیریتی در مشهد، جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران را در ایام نوروز و ماه رمضان رقم زد.
– اخبار استانها –

به گزارش بخش استان‌ها در وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد، سیدحسن حسینی، صبح امروز در مراسم شکرانه خدمت و آیین تقدیر از دست‌اندرکاران استقبال از بهار 1404 اظهار کرد: در سال جاری، فضای بی‌سابقه‌ای از همگرایی و همدلی در عرصه مدیریت شهری پدید آمد. از استاندار خراسان رضوی نیز به عنوان محور این انسجام و هماهنگی که با مدیریتی شایسته زمینه همکاری بین‌بخشی را فراهم ساختند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی افزود: فضای همدلی ایجاد شده، موهبتی الهی است که آثار آن به‌صورت ملموس در تمامی عرصه‌های خدمت‌رسانی به زائران و شهروندان مشهدی مشاهده شد.

فرماندار مشهد گفت: با پایش مستمر و حضور مقتدرانه پلیس، امنیت مشهد در سطح مطلوبی حفظ شد و شاهد کاهش قابل توجه جرایم بودیم. شهرداری مشهد، میدان‌دار اصلی اقدامات اجرایی بوده این همگرایی و انسجام مدیریتی نعمتی است که باید قدردان آن باشیم.

حسینی خاطرنشان کرد: در مشهد، 6 میلیون نفر از زائران پالایش شده و پذیرش شدند. در حالی که برخی شهرها با یک میلیون زائر با مشکل مواجه شدند، مشهد با وجود چندین برابر این تعداد، مدیریت موفقی را تجربه کرد.

افزایش رضایتمندی شهروندان و زائران در نوروز 1404

مهدی یعقوبی نیز اظهار کرد: در ایام نوروز، ریاست کمیته خدمات سفر با شهرداری مشهد بود و بیش از 300 ردیف خدمتی در حوزه‌های مختلف ارائه شد. امسال نوروز با ماه مبارک رمضان و لیالی قدر هم‌زمان شد که این امر، ضرورت توجه بیشتر به فضای فرهنگی و معنوی شهر را دوچندان کرد.

وی افزود: بر همین اساس، فضاسازی متناسب با این مناسبت‌ها در سطح شهر انجام شد. پس از ایام قدر، تمرکز برنامه‌ها بر تغییر چهره شهر از طریق برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، رویداد گل و گیاه، نور و نما و مسیر نوبهار بود که با استقبال چشمگیر شهروندان و زائران همراه شد.

معاون محیط زیست و‌ خدمات شهری شهرداری مشهد، تصریح کرد: نتایج سامانه 137 و نظرسنجی‌های روابط عمومی شهرداری، از افزایش چشمگیر رضایتمندی شهروندان و زائران خبر می‌دهد و از مجموعه روابط عمومی شهرداری و رسانه شهرآرا برای پوشش گسترده و اطلاع‌رسانی دقیق تشکر می‌کنیم‌.

مشهد، الگوی مدیریت و خدمات‌رسانی برای سایر شهرهای کشور

سرتیپ دوم احمد نگهبان، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز اظهار کرد: مشهد سومین شهر پرجمعیت کشور است و جمعیت آن با مجموع جمعیت 23 استان برابری می‌کند. این شهر از نظر جغرافیا، جمعیت و معماری دارای ویژگی‌هایی منحصر به‌فرد است. بهترین مدیران کسانی هستند که با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی حرکت می‌کنند.

وی افزود: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، شهرداری مشهد عملکردی منسجم، هدفمند و دقیق از خود نشان داد که شایسته تقدیر است. جا دارد به شهردار مشهد تبریک گفته و از ایشان تقدیر کنیم. تقسیم کار اصولی و برنامه‌ریزی در تمامی مناطق شهری باعث شد مشهد امسال در حوزه زیباسازی و استقبال از بهار عملکردی درخشان و متمایز داشته باشد.

نگهبان خاطرنشان کرد: زمانی که سالانه 32 میلیون زائر به این شهر وارد می‌شوند، سازمان‌های خدماتی به‌ویژه شهرداری، نقش مهمی در تأمین امنیت، اسکان، ارزاق و سایر نیازهای آنان ایفا می‌کنند.

فرصت خدمت به امام رضا(ع) را قدر بدانیم، نه اینکه صرف حاشیه کنیم

مهدی ناصحی نیز گفت: استقبال از بهار یکی از برنامه‌های سالانه مدیریت شهری و از برندهای شناخته‌شده مشهد در سطح ملی و بین‌المللی است، این رویداد عرصه‌ای برای همکاری میان مدیریت شهری و هنرمندان و فرصتی برای نمایش زحمات همکاران و خدمت به زائران امام رضا(ع) در ایام نوروز و ماه رمضان است.

وی افزود: هیچ تقدیری نمی‌تواند جای اجر واقعی زحمات شما را بگیرد. اگر فقط لبخند رضایت حضرت رضا(علیه‌السلام) بر زندگی ما سایه بیفکند، این خود بزرگ‌ترین پاداش و عامل تحول خواهد بود. خدمت در شهری مانند مشهد، فرصتی استثنایی است که باید آن را مغتنم شمرد.

رئیس شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: این جایگاه نباید درگیر حاشیه شود، بلکه باید با تمرکز بر خدمت، در جهت ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و زائران گام برداریم. نیروهای راهور قطار شهری از زحمت‌کش‌ترین و نخبه‌ترین افراد هستند که کمتر دیده می‌شوند.

انتهای پیام/282

 

© خبرگزاری تسنیم
دکمه بازگشت به بالا