اذعان معاون استان‌ها به ضعف رسانه ملی در معرفی ایران

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما گفت: در رسانه ملی به دنبال جبران خسارتی هستیم که در طول سال‌ها ما به کشور روا داشتیم و ایران آنگونه که باید معرفی نکردیم
– اخبار استانها –

به گزارش بخش استان‌ها در وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از کردستان، علیرضا کیخا، شامگاه 17 خرداد در اولین اجلاسیه سراسری مدیران کل مراکز استان‌های صداوسیمای کشور به میزبانی سنندج، اظهار کرد: این رویداد با هدف احصا نقاط ضعف، آسیب‌شناسی و تقویت نقطه قوت‌ها و معرفی پتانسیل‌های استان‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هفته اول این رویداد با تمام ضعف و قوت در خوزستان برگزار و ظرفیت‌ها منعکس و حال مردم ایران نسبت به خوزستان بهتر شد، افزود: از 31خرداد تا 6تیرماه اصفهان و 4 تا 10 مرداد ایلام قهرمان میزبان پویش ایران جان است.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای کشور اعلام کرد: همچنین در نیمه دوم سال هم پنج استان دیگر میزبان طرح ایران جان بوده و سال آینده نیز با قوت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه هویت محلی و ملی ایرانیان در ذیل هویت بزرگ تمدن بزرگ انقلاب اسلامی قابل تعریف است، گفت: هویتی که به واسطه انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل به دست آمد، هویتی بزرگ‌تر و راهبردی‌تر از دو هویت محلی و ملی است که بنیانگذار انقلاب اسلامی با بر هم زدن بازی‌های دنیا، هویت جدیدی به نظام بین‌الملل ارائه کرد.

کیخا بیان کرد: در پرتو این هویت جهانی، تمامی هویت‌های مذهبی، قومی و همه المان‌های هویتی محلی و ملی حذف و ملت ایران صاحب یک هویت جهانی شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه تمام دعوای غرب بر سر ماهیت هویت جدید ایران اسلامی است، ادامه داد: هر کسی در هر جای دنیا که طعم استضعاف کشیده باشد، ذیل پرچم جمهوری اسلامی حمایت می‌شود و همین فریاد بلند امام راحل و رهبر معظم انقلاب است که وحدت یک تاکتیک نیست بلکه یک مسئله راهبردی است.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما با اشاره به اتفاقات و جنایات رژیم صهیونیستی و ضرورت عملیات رسانه‌ای عنوان کرد: امروز نبرد ما با تمامیت نظام سلطه به اوج خود رسیده است. در میانه نبرد تمدن‌ها و هویت‌ها، این رسانه است که میدان داری می‌کند، حدود 400 روز است که کودکان غزه‌ای حتی یک روز بدون آتش، گلوله، بمب و بدون شهید سپری نکرده‌اند و در این میان، رسانه‌های غربی دنبال وارونه نشان دادن واقعیات هستند.

وی اظهار داشت: در این فضای غبارآلود رسانه ملی در تهاجم سنگین رسانه‌های غرب و شرق برای دفاع از جرثومه فسادی به نام رژیم صهیونیستی، مدافع کودکان غزه شده و جنایات آنان را به تصویر می‌کشد.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی گفت: با همه نقد‌های ریز و درشتی که به رسانه ملی داریم، اما همین یک سند کافی است که ما تمام قد به احترام این رسانه بایستیم و سر تعظیم فرود بیاوریم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، از ایران زیبا به مانند یک فرش گرانبهای دستباف و رنگین کمام نام برد که نمی‌شود برای آن قیمت تعیین کرد و گفت: تارو پود این این فرش گرانبها، عشق معنویت و مهمان نوازی است.

کیخا با اذعان به اینکه آنچنان که باید و شاید، زیبایی‌های کشور به مردم داخل و خارج ایران معرفی نشده و این از ضعف رسانه ملی است، افزود: ما به اشتباه، ایران را تهران و تهران را فقط در خیابان‌ها و برج‌های سر به فلک کشیده شمال شهر تهران معرفی کردیم و برای همین رسانه ملی در دوران تحول تلاش دارد ایران را آنگونه که هست معرفی کند.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی اظهار کرد: در رسانه ملی به دنبال جبران خسارتی هستیم که در طول سال‌ها ما به کشور روا داشتیم و ایران آنگونه که باید معرفی نکردیم. ایران جان و هفته‌های ایران غایت و هدف ما نیست بلکه گامی است برای اینکه دین خود را به ایران ادا کنیم.

انتهای پیام/486

 

منابع خبر:‌ © ‌خبرگزاری تسنیم
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
دکمه بازگشت به بالا