پاسخگویی به شکایات در کمتر از 3 ساعت در آبیک

شهردار آبیک، گفت: با اجرای طرح تحول نظام اداری “فواد”، در کمتر از سه ساعت شکایات و گزارش‌های مردمی رسیدگی می‌شود.
– اخبار استانها –

سعید وزیری‌نژاد، شهردار آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آبیک، اظهار کرد: مردم هدف اصلی مسئولان هستند و در مسیر خدمات‌رسانی به همشهریان آبیکی برقراری پل ارتباطی مورد اهمیت است.

وی اهداف اصلی اجرای طرح فواد را شامل بهبود کیفیت خدمت‌رسانی، رسیدگی سریع و آنی به درخواست‌ها و مطالبات شهروندان، ارتقای فرهنگ پاسخگویی در دستگاه‌های اجرایی و همچنین جلب اعتماد و رضایت مردم از نظام اداری برشمرد.

شهردار آبیک عنوان کرد: این طرح به دنبال تقویت فرآیندهای پاسخگویی، افزایش شفافیت و استفاده از فناوری‌های نوین برای رسیدگی به فوریت‌ها است. 

وزیری‌‌نژاد اصلی‌ترین هدف اجرای این طرح را ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان آبیکی و کاهش زمان پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات ایشان از دستگاه‌های خدمت‌رسان عنوان کرد و افزود: با سامانه فواد دسترسی مردم به مسئولان تسهیل شده و شکایات خود را می‌توانند با رعایت محرمانگی ارسال کنند.

شهردار آبیک با تأکید بر ضرورت سرعت و دقت در پاسخگویی به شکایات اداری شهروندان از سوی مدیران شهرداری آبیک تصریح کرد: طرح فوریت‌های اداری (فواد) به‌عنوان یک طرح نوین با هدف استقرار نظام پاسخگویی فوری، دقیق، مسئولانه و مؤثر به درخواست‌ها و شکایات شهروندان در مدت‌زمان حداکثر سه ساعت، اجرا می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طرح فواد علاوه بر کاهش زمان پاسخگویی، به‌دنبال ایجاد بستر ارتباطی مؤثر و مستمر میان سطوح مختلف مدیریتی است. 

وزیری‌نژاد، ارتباط مؤثر و هماهنگ میان مدیران ارشد و میانی، جهت ارائه گزارش‌ به‌ موقع را از جمله مزایای این طرح برشمرد و بیان کرد: امید است با اجرای این طرح در حوزه مدیریت شهری آبیک نظرات مردم بیش از پیش راهگشا شود.

انتهای پیام/

 

منابع خبر:‌ © ‌خبرگزاری تسنیم
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
دکمه بازگشت به بالا