تداوم بی وقفه خدمت رسانی به بیمه شدگان توسط بیمه سلامت
به گزارش بخش استانها در وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند ،علی اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی درجمع خبرنگاران به تداوم بی وقفه خدمت رسانی به بیمه شدگان و مردم اشاره کرد و افزود: در شرایط کنونی جامعه، مهمترین رسالت ما باید آرامش بخشی به مردم از طریق ارائه خدمات سریع، دقیق و باکیفیت باشد و ما باید با هم افزایی بیش از پیش با موسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد به این خدمت رسانی ادامه دهیم.
وی گفت: با توجه به شرایط موجود و امکان اختلال در اینترنت، در صورت عدم امکان ارائه خدمات سلامت بصورت الکترونیکی، ارائه خدمات بصورت کاغذی صورت می گیرد.
وی افزود: در مواردی که امکان دسترسی به سامانه های برخط و برون خط (آف لاین) امکانپذیر نباشد، با هم افزایی و هماهنگی ایجاد شده، تجویز کننده خدمت برای اینکه خللی در ارائه خدمت به بیمه شدگان ایجاد نشود، از نسخه کاغذی که در آن نام و نام خانوادگی و کد ملی، شماره تلفن بیمار ، ساعت تجویز و مهر نظام پزشکی قید می شود، استفاده خواهد کرد.
اربابی با بیان اینکه داروخانه ها و موسسات تشخیصی درمانی نیز بایدبه همراه نسخه کاغذی، فاکتور مربوطه را به عنوان مدرک مثبته نگهداری و با صورتحساب ارسال نمایند، اظهار داشت: این موسسات پس از رفع شرایط اضطرار باید آن را در سامانه های مربوطه ثبت نمایند و در صورت درخواست گیرنده خدمت، نسخه کاغذی صورتحساب(فاکتور) صادره را ارائه نمایند.
مدیرکل بیمه سلامت استان در پایان ضمن تسلیت شهادت قهرمانان ملی و مردم مظلوم ایران در جریان اقدامات جنایتکارانه دشمنان اسلام، بر استمرار روحیه جهادی و مسئولیت پذیری در کلیه مجموعه بیمه سلامت استان تأکید کرد و یادآور شد: بیمه شدگان می توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل یا تخلف، از طریق سامانه پاسخگویی 24 ساعته 1666 موضوع را پیگیری نمایند.
انتهای پیام/250