تقویت سیستم دولت الکترونیک در تأمین اجتماعی بوشهر
به گزارش بخش استانها در وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ارسلان زارع ظهر امروز در بازدید از اداره کل تأمین اجتماعی و مدیریت درمان این مجموعه با اشاره به نقش مهم تأمین اجتماعی در خدماترسانی به مردم گفت: تأمین اجتماعی نهادی مردمی است و بدیهی است که پویایی آن میز برخاسته از مردم است و صرفاً بیمهگر نیست بلکه زمینهساز توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور است.
وی از ابلاغ برنامههای تحولی 20 گانه در سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و تصریح کرد: این تحول از جمله برنامه متناسبسازی حقوق مستمری بگیران و طرح هوشمندسازی دریافت لیست حق بیمه، اجرا شده که تأثیر بهسزایی در ارتقای کیفیت خدمات به مردم و ذینفعان داشته است.
استاندار بوشهر یادآور شد: کارکنان تأمین اجتماعی با اجرای طرح رضایتمندی مبتنی بر نظارت مردم و ارتقای نظام پاسخگویی و حسن خلق، میتوانند موجب رضایتمندی بیشتر جامعه هدف را فراهم کنند.
وی افزود: بیش از 850 هزار نفر از جمعیت استان بوشهر مخاطبان و خدمات گیرندگان تأمین اجتماعی هستند که در ماههای اخیر با تقویت سیستم دولت الکترونیک، شاهد کاهش مراجعه حضوری و بهبود خدماترسانی به ذینفعان هستیم.
زارع در بخشی دیگر از سخنان به طرح اصلاح ساختار مدیریتی درمان، طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع پرداخت و گفت: با اجرای این طرحها به افزایش سطح کیفی خدماترسانی در حوزه درمان امیدوارم و با تقویت تجهیزات و امکانات و احداث و توسعه ساختمانهای بخش درمان در استان، مطالبات مردم پاسخ داده میشود .
استاندار بوشهر همچنین از تقویت سیستم دولت الکترونیک در راستای کاهش مراجعه مردم و بهبود خدمات در اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر خبر داد.
انتهای پیام/