بررسی عدم ارسال بار مسافران از استانبول به شیراز توسط هواپیمایی ترکیه
به گزارش بخش استانها در وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، در پی نارضایتی مسافران پروازهای هواپیمایی ترکیش از جاماندن بار در استانبول و ارسال با تأخیر به شیراز، جلسهای با حضور مدیرکل فرودگاههای فارس، مدیر جدید ترکیش در شیراز و نمایندگان ایرانایر برگزار و تصمیمات لازم برای حل این مشکل اتخاذ شد.
فخرالدین کشاورز، مدیرکل فرودگاههای استان فارس، با اشاره به دلایل این مشکل گفت: با افزایش سفرها در مسیر شیراز – استانبول و بالعکس، میزان باری که توسط مسافران تحویل شرکت هواپیمایی میشود، بیش از ظرفیت هواپیماهای بوئینگ 737 است و عواملی مانند گرمای هوا نیز بر کاهش ظرفیت جابجایی بار اثرگذار بوده است.
وی افزود: با تغییر هواپیمای پرواز به ایرباس 321، تعداد بستههای بار جامانده از 590 به 190 بسته کاهش یافت و در جلسه امروز مقرر شد در کوتاهمدت با استفاده از هواپیماهای پهنپیکر، بارهای باقیمانده به شیراز ارسال شود.
کشاورز در پایان تأکید کرد: در بلندمدت با هماهنگی مسئولان ترکیش در استانبول، برنامهریزی برای استفاده از هواپیماهای مناسب در فصول گرم انجام خواهد شد تا مشکلات مشابه تکرار نشود.
انتهای پیام/424