بررسی عدم ارسال بار مسافران از استانبول به شیراز توسط هواپیمایی ترکیه

جلسه‌ای برای بررسی نارضایتی مسافران پروازهای هواپیمایی ترکیش از جاماندن بار در استانبول و ارسال با تأخیر به شیراز برگزار شد.
– اخبار استانها –

به گزارش بخش استان‌ها در وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، در پی نارضایتی مسافران پروازهای هواپیمایی ترکیش از جاماندن بار در استانبول و ارسال با تأخیر به شیراز، جلسه‌ای با حضور مدیرکل فرودگاه‌های فارس، مدیر جدید ترکیش در شیراز و نمایندگان ایران‌ایر برگزار و تصمیمات لازم برای حل این مشکل اتخاذ شد.

فخرالدین کشاورز، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس، با اشاره به دلایل این مشکل گفت: با افزایش سفرها در مسیر شیراز – استانبول و بالعکس، میزان باری که توسط مسافران تحویل شرکت هواپیمایی می‌شود، بیش از ظرفیت هواپیماهای بوئینگ 737 است و عواملی مانند گرمای هوا نیز بر کاهش ظرفیت جابجایی بار اثرگذار بوده است.

وی افزود: با تغییر هواپیمای پرواز به ایرباس 321، تعداد بسته‌های بار جامانده از 590 به 190 بسته کاهش یافت و در جلسه امروز مقرر شد در کوتاه‌مدت با استفاده از هواپیماهای پهن‌پیکر، بارهای باقی‌مانده به شیراز ارسال شود.

کشاورز در پایان تأکید کرد: در بلندمدت با هماهنگی مسئولان ترکیش در استانبول، برنامه‌ریزی برای استفاده از هواپیماهای مناسب در فصول گرم انجام خواهد شد تا مشکلات مشابه تکرار نشود.

انتهای پیام/424

 

منابع خبر:‌ © ‌خبرگزاری تسنیم
دکمه بازگشت به بالا