افزایش سرعت و کیفیت رسیدگی به شکایات مردمی از تخلفات بازار

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و تنظیم بازار میبد، گفت: شکایات مردمی از تخلفات بازار در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی می‌شود.
– اخبار استانها –

به گزارش بخش استان‌ها در وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، منصور انصاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در این نشست از شهروندان خواست در صورت مشاهده قاچاق کالا، گران‌فروشی و هرگونه تخلف بازار، موارد را از طریق شماره‌های 125 وزارت صمت و 135 تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه نظارت عمومی و خودکنترلی مردم در کنار فعالیت دستگاه‌های مسئول می‌تواند نقش مهمی در کنترل بازار ایفا کند، افزود: به شکایات مردمی در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

انصاری تمرکز اصلی تعزیرات را بر مبارزه با قاچاق کلان و سرشاخه‌ها عنوان کرد و گفت: قاچاق ضربه جدی به جامعه، تولیدکنندگان و اقتصاد استان وارد کرده و چرخه تولید را مختل می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد با تأکید بر اینکه تعزیرات مرجع اصلی رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا است، خاطرنشان کرد: این پرونده‌ها با سرعت و جدیت دنبال می‌شود. وی به رسیدگی اخیر به پرونده احتکار برنج در استان اشاره کرد و گفت: این پرونده که طبق تبصره 4 ماده 18 در حکم قاچاق در شرایط خاص شناخته شد، طی 12 روز به نتیجه رسید.

در پایان این نشست، رئیس اداره صمت و رئیس تعزیرات حکومتی میبد نیز گزارشی از گشت‌های نظارتی و اقدامات انجام‌شده برای کنترل بازار و رصد تخلفات ارائه کردند.

انتهای پیام/781/

 

منابع خبر:‌ © ‌خبرگزاری تسنیم
دکمه بازگشت به بالا