پرداخت 100 درصدی تسهیلات ازدواج در بانک سپه کرمانشاه
به گزارش بخش استانها در وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، گرشاسب فرجی امروز در نشست خبری از پرداخت 4000 میلیارد ریال تسهیلات به بخشهای بازرگانی، تولیدی و کشاورزی استان تا پایان مرداد ماه امسال خبر داد و اظهار کرد: 89 درصد تسهیلات مشاغل خانگی از بودجه تخصیص یافته پرداخت شده و دلیل عدم پرداخت مابقی عدم تشکیل پرونده یا نقص مدارک از سوی متقاضیان است.
وی از پرداخت 90 درصدی تسهیلات کمیته امداد، 83 درصدی تسهیلات بنیاد شهید و 88 درصدی تسهیلات سه قرارگاه مهارتآموزی سربازان آموزشدیده خبر داد.
مدیر امور شعب بانک سپه استان کرمانشاه با تاکید بر تحقق 100 درصدی اعتبارات تخصیص یافته به اشتغالزایی بسیج سازندگی، از محقق شدن 93 درصدی اشتغالزایی کمیته امداد خبر داد و گفت: تنها چهار میلیارد و 900 میلیون تومان از این اعتبارات باقی مانده است.
فرجی از پرداخت 100 درصدی تسهیلات ازدواج و 95 درصدی تسهیلات فرزندآوری خبر داد و افزود: عدم پرداخت مابقی تسهیلات فرزندآوری به دلیل نبود مدارک یا ضامن بوده است.
وی با اشاره به درخشش این بانک در بخش فعالیتهای اجتماعی و خدمترسانی به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی، از ارائه خدمات متنوع بانکی و ایجاد موکب مردمی خبر داد.
مدیر امور شعب بانک سپه استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود یک میلیون زائر از مرز خسروی تردد داشتهاند، عنوان کرد: بانک سپه به عنوان اولین بانک، هشت دستگاه خودپرداز سیار را در مسیر اربعین حسینی برای رفاه حال زائران مستقر کرد. از این تعداد، 6 دستگاه در مرز خسروی و یک دستگاه در یادمان شهدای تنگه مرصاد برای ارائه خدمات به زائران در حال بازگشت، فعال بود.
فرجی از اختصاص سه شعبه بانک سپه در کرمانشاه و قصرشیرین به فروش ارز اربعین خبر داد و گفت: در مجموع بالغ بر 42 میلیون دینار ارز از طریق این شعب به زائران اربعین پرداخت و عرضه شد.
وی با اشاره به برپایی موکب مردمی کارکنان بانک سپه در پنج مرز رسمی کشور از جمله میرجاوه، آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام و دو مرز در خوزستان، گفت: این موکبها با جمعآوری کمکهای داوطلبانه همکاران سراسر کشور برپا شد و به مدت 12 روز به زائران خدمات ارائه کرد.
مدیر امور شعب بانک سپه استان کرمانشاه افزود: در این مدت، حدود 10 هزار پرس صبحانه، 8000 پرس میانوعده و 8000 پرس شام در موکبها توزیع شد. همچنین 120 هزار بطری آب بین زائران توزیع شد.
فرجی گفت: تنها بانکی بودیم که با کمک همکاران، دستگاه کارواش سیار را برای شستشوی خودروهای زائران تهیه کردیم که این کار با آب شرب نبوده و از آب تانکری شهرداری استفاده میشد.
وی با تاکید بر فعال بودن دو شعبه بانک سپه در مرز خسروی برای ارائه خدمات بانکی به مراجعین و زائران، از جمله تعویض کارت، تغییر رمز و انجام امور حسابرسی، گفت: این شعب به صورت شبانهروزی فعال بودند و حتی در مواقعی که امکان ارائه خدمات در خارج از شعبه وجود نداشت، با استفاده از امکانات موجود، مشکلات مراجعین را برطرف میکردیم.
غلبه بر مشکلات فنی با رویکرد جدید و تلاش شبانهروزی همکاران
مدیر امور شعب بانک سپه استان کرمانشاه، با اشاره به مشکلات فنی که اخیراً برای دو بانک در استان رخ داده بود، از غلبه بر این چالشها با رویکرد جدید و تلاش شبانهروزی همکاران خبر داد و با بیان اینکه 99 درصد مشکلات برطرف شده و تنها یک درصد برای احتمالات باقی مانده است عنوان کرد: این مشکلات میتوانست برای هر بانکی پیش بیاید و حتی سه بانک دیگر نیز پیش از ما با چالشهای مشابهی روبرو شده بودند.
فرجی با تاکید بر اهمیت اخلاق حرفهای در صنعت بانکداری، گفت: ما از پذیرش مشتریانی که به دلیل مشکلات بانکی دیگر، قصد انتقال سپرده خود را به بانک سپه داشتند، خودداری کردیم، مگر در مواردی که خود مشتری اصرار بر این کار داشت. این رویکرد نشاندهنده پایبندی ما به اصول اخلاقی و حفظ انسجام در فضای بانکی است.
وی با اشاره به احتمال خروج برخی از مشتریان از بانک به دلیل نگرانیهای ناشی از مشکلات فنی، گفت: ما طرحهای تشویقی ویژهای را برای جذب مجدد این مشتریان و بازگرداندن اعتماد آنها به بانک در نظر گرفتهایم. یکی از این طرحها، معرفی محصول جدید “نگین زرین” با کارمزد صفر تا چهار درصد است که با هدف حمایت از اقشار مختلف جامعه، به ویژه رزمندگان و ایثارگران، ارائه شده است.
مدیر امور شعب بانک سپه استان کرمانشاه افزود: طرح «نگین فراپویا» نیز با افزایش 30 درصدی مبلغ و تعداد اقساط نسبت به طرحهای قبلی، مزیتهای بیشتری را برای مشتریان فراهم میکند. همچنین، با برگزاری قرعهکشی بزرگ «باران امید»، 100 جایزه 250 میلیون تومانی و 100 جایزه 100 میلیون تومانی به سپردهگذاران اهدا خواهد شد.
فرجی با تاکید بر رویکرد مشتریمداری بانک سپه، گفت: ما همواره تلاش میکنیم تا با ارائه خدمات نوین و قابل قبول، رضایت مشتریان خود را جلب کنیم و اطمینان داریم که با اجرای طرحهای تشویقی جدید، شاهد بازگشت مشتریان و افزایش اعتماد آنها به بانک خواهیم بود.
وی با اشاره به درخواست نیروهای مسلح مبنی بر افزایش سود سپردههای حقوقی، اظهار داشت: بانک سپه در حال بررسی راهکارهایی برای افزایش سود این سپردهها و ارائه تسهیلات ویژه به این عزیزان است تا بتوانیم رضایتمندی آنان را جلب کرده و از انتقال سپردههایشان به سایر بانکها جلوگیری کنیم.
وی افزود: هم اکنون نیروهای مسلح میتوانند با افتتاح دو حساب مجزا، یکی با سود بالا و دیگری برای دریافت تسهیلات، از خدمات متنوع بانک سپه بهرهمند شوند. همچنین، با ارسال پیامکهای اطلاعرسانی، مشتریان را از جزئیات سود سپردهها و طرحهای تشویقی مطلع میکنیم.
انتهای پیام/