نیم درصد منابع بانکی کشور به اردبیل تعلق دارد
به گزارش بخش استانها در وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یعثوب نژادمحمد پیش از ظهر امروز در نشست با مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران در اردبیل، اظهار کرد: ما از ارائه خدمات این بانک در سطح استان راضی هستیم و با وجود شلوغی شعبات، کارکنان این مجموعه با رفتار شایسته و حسن خلق سعی میکنند تا به مشتریان ارائه خدمات کنند.
وی افزود: در حالی که درسطح کشور یک چهارم جمعیت مشتری بانک قرضالحسنه مهر هستند، در استان اردبیل شرایط به مراتب بیشتر از سهم جمعیتی است و این بانک با ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری به صورت قرضالحسنه سعی کرده تا در کنار احیای سنت حسنه قرضالحسنه، شریط مطلوب رضایتمندی مشتریان را نیز فراهم کند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل تصریح کرد: همه همکاران ما در این بانک با روحیه مضاعف سعی دارند تا رضایتمندی فوقالعاده مردم را فراهم کنند و روز به روز شاهد گسترش خدماترسانی الکترونیکی بانک به ویژه در پرداخت تسهیلات هستیم.
نژادمحمد گفت: نیم درصد منابع بانکی کل کشور در استان اردبیل است در حالی که در اکثر شاخصهای اقتصادی این استان یک درصد سهم دارد و عمده تقاضا در بهرهمندی از تسهیلات خرد با نرخ سود قرضالحسنه است.
وی با بیان اینکه بانک قرضالحسنه مهر رکورددار پرداخت تسهیلات خرد در یک سال اخیر در استان اردبیل بوده است، خاطرنشان کرد: 30 درصد تسهیلات خرد توسط این بانک در استان اردبیل پرداخت شده است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل اضافه کرد: از لحاظ کل سپرده بانکی نیز قرضالحسنه مهر استان 8.3 درصد کل سپرده استان را به خود اختصاص داده و در کنار پرداخت تسهیلات خرد، در پرداخت تسهیلات تکلیفی نیز موفق عمل کرده است.
نژادمحمد ضرورت پشتیبانی از این مجموعه را در کمک به توسعه اقتصادی و جلب رضایتمندی مردم یادآور شد و بیان کرد: انتظار میرود با پرداخت به موقع و سریع تسهیلات ازدواج و فرزندآوری پشت نوبتیها به حداقل رسیده و رضایتمندی مشتریان فراهم آید.
وی در ادامه یادآور شد: این بانک با ارائه خدمات الکترونیکی و بدون مراجعه مشتریان سعی دارد تا شرایط بهتری را در خدمترسانی و جلب رضایتمندی فراهم آورد که به یقین در استان اردبیل نیز با تجهیز و بهسازی 2 شعبه جدید مبارزان و شعبه فلسطین اردبیل قطعا خدماترسانی سرعت بیشتری گرفته و شرایط رضایتمندی بهتر نیز فراهم میآید.
در این نشست مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران نیز اظهار کرد: این بانک در 17 سال فعالیت خود توانسته بیش از یک چهارم ملت ایران را مشتری خود کرده و با جلب رضایتمندی خدماترسانی به این مشتریان که حدود 21 میلیون نفر است، با بهترین شرایط در استانهای مختلف در حال انجام است.
غلامرضا فتحعلی افزود: بانک قرضالحسنه مهر ایران در کنار ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری، در پرداخت تسهیلات چهار درصد به صورت تخصصی توانسته رضایتمندی جامعه روحانیان و طلاب را نیز فراهم کرده و به نوعی با فاصله معنادار با سایر بانکها، خدماترسانی خود را به رغم عمر کوتاه با گستردگی انجام دهد.
وی گفت: بانک قرضالحسنه مهر در وصول مطالبات نیز شرایط بهتری داشته و با گذر از ناترازیهای احتمالی، سعی کرده تا به افراد حقیقی، حقوقی و صاحبان واحدهای صنفی و تولیدی به تناسب سپردهگذاری تسهیلات چهار درصد با بازپرداخت طولانی مدت ارائه کند.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران مدل پرداختی تسهیلات این بانک را امتیازی و یا حمایتی اعلام کرد و یادآور شد: علاوه بر ارائه خدمات بانکی به صورت قرضالحسنه در شعب این بانک خدمات ارزی و صدور ضمانتنامهها نیز انجام میشود.
فتحعلی توجه جدی به استانها و جذب بیشتر مشتریان را یادآور شد و تصریح کرد: سعی ما بر این است تا در کوتاهترین زمان پرداختی تسهیلات با نرخ سود چهار درصد انجام شود و ما به هیچ وجه به سمت نرخ سودهای گرانقیمت مانند سایر بانکها نرفتیم و سعی کردیم همان رویه قرضالحسنه را در این 18 سال حفظ کرده و رعایت کنیم.
انتهای پیام/131/.