رتبهبندی جدید دفاتر پیشخوان دولت انجام میشود
به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حمید خوانساری سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد: دفاتر پیشخوان خدمات دولت میتوانند از 12 مهر تا 12 آبان ماه 1404 با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در بخش خدمات الکترونیک، سامانه ارزیابی و رتبهبندی دفاتر، اطلاعات خود را بررسی، تکمیل و بروز رسانی کنند.
وی با اشاره به اینکه سامانه ارزیابی و رتبهبندی دفاتر پیشخوان در طی چند سال گذشته با هدف مکانیزه کردن تمامی فرایندهای مربوط به خدمات در این دفاتر، به صورت بر خط راهاندازی شده است، گفت: با توجه به اینکه تمامی تعاملات رگولاتوری با دفاتر پیشخوان از زمان ثبت خود اظهاری برای تعیین رتبه دفتر تا تاییدیه نهایی و اختصاص خدمات دستگاهها براساس رتبه دفاتر به صورت الکترونیکی انجام میشود، دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان بایستی با مراجعه به این سامانه مطابق با دستورالعمل اجرایی تکمیل اطلاعات پایه دفاتر پیشخوان، اطلاعات خود را بررسی کرده و درصورت وجود مغایرت با هماهنگی منطقه مربوطه، آن را رفع کنند.
خوانساری با تاکید بر اینکه ارزیابی و رتبهبندی شش ماهه اول سال 1404 براساس اطلاعات این سامانه انجام میشود، افزود: دارندگان پروانه دفاتر میتوانند پس از مطالعه دستورالعمل اجرایی تکمیل اطلاعات پایه با مراجعه به سامانه ارزیابی و رتبهبندی دفاتر پیشخوان خدمات به آدرس https://geps.cra.ir اطلاعات درج شده در این سامانه را بررسی و در صورت وجود تغییرات، برای بروز رسانی و تکمیل آن اقدام کنند.
انتهای پیام/