رضایت 97 درصدی مردم سمنان از خدمات پستی/نماد اعتماد به شبکه ملی پست

فرماندار سمنان با اشاره به رضایت بالای شهروندان از عملکرد اداره پست در این شهرستان گفت: شاخص‌های عملکردی نشان می‌دهد 97 درصد مردم سمنان از کیفیت و روند اجرای خدمات پستی رضایت دارند.
استانها

به گزارش بخش استان‌ها در وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی صمیمیان شامگاه امروز، در دیدار با مدیرکل پست استان به مناسبت روز جهانی پست اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد شهروندان سمنانی از کیفیت خدمات پستی رضایت بالایی دارند و روند توزیع و تحویل مرسولات نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

تحقق 55 درصدی پروژه «جی‌نف» در خوزستان/ ترسیم بیش از 3600 نقشه روستایی توسط پست

وی با بیان اینکه عملکرد شبکه پستی در استان نشانگر اعتماد عمومی مردم به این مجموعه است، افزود: روزانه به طور میانگین 100 هزار مرسوله به استان وارد و بیش از 200 هزار مرسوله از سمنان صادر و توزیع می‌شود که این حجم از فعالیت، گواهی بر پویایی و کارآمدی شبکه پستی است. توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در قالب طرح جی‌نف و گسترش خدمات نوین پستی نقش مؤثری در افزایش رضایت مردم داشته و موجب شده تا خدمات این حوزه به شکل مؤثرتری در دسترس شهروندان قرار گیرد.

فرماندار سمنان تحقق دولت هوشمند را یکی از مطالبات جدی مردم از شبکه پستی دانست و تصریح کرد: حرکت به سمت دیجیتالی شدن خدمات و تقویت بسترهای دولت الکترونیک، مسیر رشد و تحول نظام پستی را هموار می‌کند. خدمات پستی امروز تنها محدود به ارسال مرسولات نیست بلکه یکی از بازوهای اصلی تحقق دولت الکترونیک محسوب می‌شود و باید با توسعه فناوری‌های نوین، دسترسی مردم به خدمات غیرحضوری افزایش یابد.

صمیمیان یادآور شد: نرخ خدمات پستی در استان سمنان نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است و همین موضوع به استقبال بیشتر مردم از خدمات پستی و افزایش حجم مبادلات انجام‌شده کمک کرده است. این رویکرد باعث شده تا پست استان سمنان جایگاه مناسبی در سطح کشور پیدا کند و میزان اعتماد و رضایت‌مندی عمومی به شکل قابل‌توجهی افزایش یابد. استمرار روند رو‌به‌رشد خدمات پستی در شهرستان ضروری است و انتظار می‌رود این مسیر با بهره‌گیری از فناوری‌های نو و افزایش تعامل با سایر دستگاه‌ها تداوم یابد.

وی با اشاره به نقش پست در تحقق اهداف توسعه‌ای و کاهش مراجعات حضوری گفت: همراهی دستگاه‌های اجرایی با اداره پست می‌تواند زمینه‌ساز صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان مردم و ارتقای سطح رضایت عمومی شود. گسترش تعامل میان نهادهای دولتی با شبکه پستی، موجب تسریع در اجرای طرح‌های دولت الکترونیک شده و دستیابی به دولت هوشمند را در استان تسهیل می‌کند.

انتهای پیام/363/

 
 
 

 

منابع خبر:‌ © ‌خبرگزاری تسنیم
دکمه بازگشت به بالا