فرودگاه بینالمللی مشهد در 9 شاخص رضایتمندی مسافران پیشتاز در کشور شد
به گزارش بخش استانها در وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد به نقل از ادارهکل فرودگاههای خراسان رضوی، محمود امانیبنی با اشاره به تازهترین دادههای دریافتی از سامانه جامع سنجش و پایش خدمات فرودگاهی، اظهارکرد: تازهترین دادهها در نیمهنخست سالجاری نشان میدهد که شاخص رضایت مسافران از کیفت خدمات فرودگاهی مشهد رشد چشمگیری داشته است.
مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی افزود: تجارب جهانی نشان میدهد سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در کنار آگاهی از سطح رضایتمندی مسافران، از مهمترین عوامل ارتقای جایگاه رقابتی فرودگاهها و همچنین افزایش اعتماد عمومی است.
بهگفته امانیبنی پایش مستمر شاخصهای رضایتمندی مسافران ضمن کمک به شناسایی سریع نقاط ضعف و قوت، سبب برنامهریزی دقیق و افزایش بهرهوری عملیاتی در فرودگاه بینالمللی شهید هاشمینژاد مشهدمقدس میشود.
مدیرکل فرودگاههای استان خراسان رضوی گفت: دفتر برنامهریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاهها با بهرهگیری از 34 مولفه و شاخصهای مهم کلیدی که منطبق با آخرین استانداردهای اتحادیه بینالمللی فرودگاهها است، در دو حوزه کلان «کیفیت خدمات فرودگاهی» و «امکانات سالنهای فرودگاهی»، فرودگاههای تحتمالکیت شرکت را در 25 زمینه مختلف، ارزیابی و رتبهبندی کرده که فرودگاه مشهد در 9 شاخص پیشتاز است.
امانیبنی خاطرنشان کرد: در همین راستا براساس پایش انجام شده در زمینه امکانات رفاهی سالنهای ترمینال، آراستگی و راحتی در فرودگاه، رستوران و فستفود، وضعیت پارکینگ فرودگاه، دسترسی و استقرار عابربانک، محل بازی کودکان، وضعیت ارائه ایـنترنت، سرویس بستهبندی بار و بخش اتاق سیگار؛ فرودگاه بینالمللی مشهد پیشتاز بوده است.
انتهای پیام/282