ارائه بیش از 10 هزار خدمت غیرحضوری گاز به مردم ایلام
به گزارش بخش استانها در وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام، صابر شفیعی اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری، شرکت گاز استان ایلام با ارائه 10 هزار و 530 خدمت به صورت غیرحضوری، گام مؤثری در تسهیل امور مشترکان و توسعه دولت الکترونیک برداشته است.
وی اظهار داشت: این خدمات متنوع که از طریق میز خدمت الکترونیک شرکت ارائه شده، شامل درخواست و صدور قبض، نصب و جابجایی علمک، اتصال و وصل مجدد گاز، تغییر مشخصات و پرداخت آنلاین و غیره بوده است.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: هدف از توسعه این خدمات، کاهش مراجعات حضوری، کاهش ترافیک و رفع محدودیتهای زمانی برای دریافت خدمات است که علاوه بر صرفهجویی در زمان و هزینه مردم، به کاهش بار ترافیکی در شهرها نیز کمک میکند.
شفیعی افزود: مشترکان گاز میتوانند برای بهرهمندی از این خدمات به سامانه جامع ارتباط با مشتریان (CRM)، وب سایت شرکت، اپلیکیشن موبایل و تلفن گویای 24 ساعته مراجعه کنند.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، شفافیت، دقت در انجام امور و تسریع در خدمترسانی را از دیگر مزایای توسعه خدمات غیرحضوری برشمرد و تصریح کرد:این رویکرد جدید علاوه بر افزایش رضایتمندی، موجب تقویت اعتماد عمومی به مجموعههای خدمترسان شده است.
وی در ادامه به پیامدهای گستردهتر این طرح اشاره و خاطرنشان کرد:تحقق دولت الکترونیک و توسعه خدمات غیرحضوری، به کاهش شکاف دیجیتال بین مناطق شهری و روستایی، اجرای عدالت اجتماعی و توسعه فرصتهای اقتصادی در جوامع محلی منجر میشود.
شفیعی با تأکید بر تداوم این روند، یادآور شد: شرکت گاز استان ایلام خود را متعهد میداند تا با بهرهگیری از تمامی ظرفیتها، کیفیت و دامنه خدمات غیرحضوری را به طور مستمر گسترش دهد.
وی ادامه داد: شرکت گاز استان ایلام به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری، در نظر دارد با راهاندازی و بهینهسازی سامانههای بیشتر، نقش خود را در توسعه دولت الکترونیک در استان ایلام پررنگتر کند.
انتهای پیام/180/