رفیعزاده: سامانه فوریتهای اداری در سه استان راهاندازی شد
به گزارش بخش استانها در وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، رفیعزاده رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در جشنواره شهید رجایی استان کرمانشاه یکی از محورهای اصلی برنامه اصلاح نظام اداری در دولت چهاردهم را ارتقای رضایتمندی مردم از خدمات دستگاههای اجرایی دانست و اظهار داشت: بر این اساس، فصل سوم قانون مدیریت خدمات کشوری و مواد 90 و 91 آن مبنای اجرای طرح «فوریتهای اداری» قرار گرفت.
وی افزود: در قالب این طرح، سامانهای با شماره سهرقمی در سه استان قزوین، البرز و تهران راهاندازی شده است تا مردم بتوانند موارد بیاحترامی، قصور یا تأخیر در ارائه خدمات اداری را مستقیماً گزارش کنند.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: پس از ثبت گزارش، موضوع در کمتر از سه ساعت بررسی و رسیدگی میشود. هدف این طرح، بهبود کیفیت خدمات، افزایش رضایت مردم و قدردانی از کارمندان قانونمدار و خوشرفتار است.
در حال تکمیل