شکایات حملونقل مسافر در صدر گزارشها

رحمت جلیلیان در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار کرد: طی هفت ماهه امسال، در مجموع 89 هزار و 341 تماس با سامانه تلفنی 141 برقرار شده که از این میان 2656 مورد مربوط به شکایات مردمی بوده است.
وی افزود: از مجموع شکایات دریافتی 713 مورد در حوزه حمل و نقل کالا و ناوگان باری، 415 مورد در بخش حمل و نقل مسافر، 1440 مورد مربوط به مشکلات گزارش شده در محورهای مواصلاتی، 65 مورد در حوزه حریم راهها، 12 مورد مرتبط با پایانههای مرزی و ترانزیت و 11 مورد نیز درباره مراکز خدمات رفاهی بینراهی بوده است.
معاون ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه 90.25 درصد از شکایات ثبتشده، تاکنون بهصورت کامل رسیدگی و مختومه شده است، تصریح کرد: هدف از راهاندازی سامانه 141، ایجاد پل ارتباطی مطمئن و سریع میان مردم و ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای است تا هموطنان بتوانند مشکلات، پیشنهادها و شکایات خود را در زمینههای مختلف حوزه راه و حمل و نقل مطرح کنند.
جلیلیان بیان کرد: هموطنان میتوانند از طریق تماس با این سامانه، ضمن ثبت درخواست یا شکایت خود، کد پیگیری دریافت کرده و از آخرین وضعیت رسیدگی به موضوع مطلع شوند.
وی خاطرنشان کرد: مشارکت و همراهی مردم در گزارش مشکلات جادهای نقش مؤثری در ارتقای ایمنی، بهبود کیفیت خدمات و تسهیل تردد در محورهای مواصلاتی استان دارد.
انتهای پیام/