شکایات حمل‌ونقل مسافر در صدر گزارش‌ها

معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی هفت‌ماهه نخست امسال بیش از 89 هزار تماس با سامانه 141 برقرار شده که از میان 2656 شکایت ثبت‌شده، بیشترین موارد مربوط به بخش حمل‌ونقل مسافر بوده است.
استانها

رحمت جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار کرد: طی هفت ماهه امسال، در مجموع 89 هزار و 341 تماس با سامانه تلفنی 141 برقرار شده که از این میان 2656 مورد مربوط به شکایات مردمی بوده است.

وی افزود: از مجموع شکایات دریافتی 713 مورد در حوزه حمل‌ و نقل کالا و ناوگان باری، 415 مورد در بخش حمل‌ و نقل مسافر، 1440 مورد مربوط به مشکلات گزارش شده در محورهای مواصلاتی، 65 مورد در حوزه حریم راه‌ها، 12 مورد مرتبط با پایانه‌های مرزی و ترانزیت و 11 مورد نیز درباره مراکز خدمات رفاهی بین‌راهی بوده است.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه 90.25 درصد از شکایات ثبت‌شده، تاکنون به‌صورت کامل رسیدگی و مختومه شده است، تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی سامانه 141، ایجاد پل ارتباطی مطمئن و سریع میان مردم و اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای است تا هموطنان بتوانند مشکلات، پیشنهادها و شکایات خود را در زمینه‌های مختلف حوزه راه و حمل‌ و نقل مطرح کنند.

جلیلیان بیان کرد: هموطنان می‌توانند از طریق تماس با این سامانه، ضمن ثبت درخواست یا شکایت خود، کد پیگیری دریافت کرده و از آخرین وضعیت رسیدگی به موضوع مطلع شوند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت و همراهی مردم در گزارش مشکلات جاده‌ای نقش مؤثری در ارتقای ایمنی، بهبود کیفیت خدمات و تسهیل تردد در محورهای مواصلاتی استان دارد.

انتهای پیام/

 

 

منابع خبر:‌ © ‌خبرگزاری تسنیم
دکمه بازگشت به بالا