شکایات تعزیراتی در همدان با کد #0135*4* قابل پیگیری شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اعلام خبر فعال‌سازی کد دستوری #0135*4* در سطح استان گفت:شهروندان می‌توانند بدون نیاز به اینترنت وضعیت شکایات و پرونده‌های خود را به سهولت پیگیری کنند.
استانها

مرضیه یونسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان بیان کرد: در راستای اجرای سیاست‌های تحولی رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور مبنی بر هوشمندسازی خدمات و تسهیل ارتباط با مردم این کد دستوری در استان همدان در دسترس قرار گرفته و شهروندان می‌توانند بدون نیاز به اینترنت وضعیت شکایات و پرونده‌های خود را به سهولت پیگیری کنند.

وی با اشاره به استقبال سازمان تعزیرات حکومتی از تحولات دیحیتال افزود: با شماره‌گیری کد دستوری #0135*4* کاربران با انتخاب عدد 1 می‌توانند شکایات ثبت‌شده خود را پیگیری کنند و با انتخاب عدد 2، از آخرین وضعیت پرونده‌های ارجاعی مطلع شوند. این سامانه با هدف افزایش شفافیت، ارتقاء دسترسی عمومی و تسریع فرآیند پاسخ‌گویی طراحی شده است.

یونسی با تأکید بر اهمیت امنیت ارتباطات در فضای مجازی هشدار داد: پیامک‌های رسمی سازمان تعزیرات حکومتی صرفاً از طریق شماره 404004040135 و با عنوان tazirat135 ارسال می‌شود. شهروندان باید در مواجهه با پیامک‌های مشکوک هوشیار باشند و از ارائه اطلاعات شخصی به منابع غیررسمی خودداری کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با اشاره به حجم بالای مراجعات مردمی و ضرورت تسریع در پاسخ‌گویی عنوان کرد: استفاده از ابزارهای هوشمند و غیرحضوری مانند این کد دستوری، نقش مهمی در کاهش مراجعات حضوری، صرفه‌جویی در زمان، هزینه مردم، و افزایش بهره‌وری دارد. این تحول بخشی از رویکرد کلان سازمان تعزیرات حکومتی در حرکت به‌سوی حکمرانی هوشمند است.

وی ضمن دعوت از شهروندان برای استفاده از این کد دستوری گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان با تمام ظرفیت در مسیر تحقق ایجاد نظم در بازار، حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و برخورد با تخلفات اقتصادی گام برمی‌دارد و مشارکت مردم در این مسیر ضامن موفقیت این اداره کل در اجرای طرح های نظارتی خواهد بود.

انتهای پیام/

 
 

 

منابع خبر:‌ © ‌خبرگزاری تسنیم
دکمه بازگشت به بالا