رتبه دوم اردبیل در جلب رضایت مردم

به گزارش بخش استانها در وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عزیز حبیبی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل، اظهار کرد: نهاد ریاست جمهوری به صورت مستمر موضوع جلب رضایت مردم و ارباب رجوع را در سطح استانهای کشور مورد ارزیابی و پایش قرار میدهد که در آخرین ارزیابی انجام شده، استان اردبیل بعد از استان سیستان و بلوچستان رتبه دوم را در کسب رضایت مردم به دست آورد.
وی افزود: تلاش دولت محلی بر این است تا شرایط بهتری را برای خدماترسانی به مردم و احترام و تکریم ارباب رجوع فراهم آورده تا شأن و منزلت آنها نیز حفظ شود.
معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل در بحث محبوبیت رئیس جمهور، استان اردبیل کشور است و توانسته در ارزیابی عملکرد دولت چهاردهم نمره قابل قبولی را به دست آورد.
حبیبی گفت: در بین دستگاههای مختلف نیز مجموعه وزارت نفت در استان رتبه اول، استانداری رتبه دوم، قوه قضائیه رتبه سوم و بهداشت و درمان و آب و فاضلاب رتبههای بعدی را در کسب رضایت مردم به خود اختصاص دادهاند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: از طریق معاونت توسعه منابع انسانی این رویکرد دولت و برنامهریزیها در اختیار دستگاههای اجرایی قرار میگیرد تا بهترین تلاش را در جلب رضایت مخاطبان و مراجعان داشته باشند و ضعف و کاستیهای خود را به نوعی رفع کنند.
معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل به موضوع ناترازیها و چالشهای زیست محیطی نیز اشاره کرد و یادآور شد: یکی از دغدغههای کشور موضوع ناترازی انرژی است که باید با گذر از انرژیهای فسیلی به سمت استفاده از انرژیهای پاک حرکت کنیم تا کاستیها و نارساییها برطرف شده و شرایط پایداری را در حفظ محیط زیست شاهد باشیم.
حبیبی اضافه کرد: توجه به انرژیهای تجدیدپذیر نه تنها آلایندگیها را کاهش میدهد، بلکه شرایط بهتر زندگی را فراهم کرده و در استان اردبیل نیز اقدامات مؤثری در این بخش آغاز شده است.
انتهای پیام/131/