«ایران جان» به همدان جان میرسد

بهروز طالبنژاد در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به اینکه این طرح در تمامی استانها ابلاغ شده، گفت: تا به امروز پنج استان خوزستان، ایلام، اصفهان، فارس و خراسان جنوبی این رویداد را پشت سر گذاشتهاند و ما امیدواریم که در سال 1405 نوبت به استان همدان برسد.
وی عنوان کرد: این رویداد به مدت یک ماه در سطح رسانهای سازمان صدا و سیما برگزار میشود و در آن یک هفته، ظرفیتهای رسانهای سازمان در شبکههای ملی و استانی به استان همدان اختصاص خواهد یافت.
مدیرکل صدا و سیمای همدان بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این رویداد، استفاده بهینه از فضای رسانهای برای معرفی توانمندیها و ظرفیتهای استان همدان است. ما تلاش خواهیم کرد تا از این فرصت برای معرفی هر چه بیشتر ویژگیها و توانمندیهای استان همدان بهره ببریم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان از تشکیل کارگروهی برای برنامهریزی بهتر این رویداد خبر داد و از حمایتهای مالی و معنوی استاندار همدان و نمایندگان مجلس برای تحقق این پروژه سخن گفت و افزود: در این جلسه ایدههای خوبی مطرح شد که قطعاً آنها را در برنامهریزیها لحاظ خواهیم کرد. یکی از ویژگیهای جالب این رویداد، انجام دو نظرسنجی قبل و بعد از برگزاری آن است.
طالبنژاد اظهار کرد: اولین نظرسنجی در بین مردم سایر استانها انجام میشود تا مشخص شود چقدر از مفاخر و ظرفیتهای استان همدان آگاه هستند. سپس این نظرسنجی پس از پایان رویداد دوباره انجام خواهد شد تا ببینیم چقدر این رویداد توانسته است شناخت مردم از استان همدان را افزایش دهد.
وی همچنین تصریح کرد: نظرسنجی دیگری در میان مردم استان همدان انجام خواهد شد تا میزان آگاهی آنها از هویت بومی خود را قبل و بعد از رویداد بررسی کنند. هدف ما این است که در این رویداد بخشی از هویت بومی استان را به جوانان نسل جدید معرفی کنیم و آنها را با مفاخر و ظرفیتهای استان آشنا کنیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان اظهار امیدواری کرد که این رویداد بتواند به افزایش شناخت و ترویج هویت بومی استان همدان کمک کند و نتایج مثبتی برای استان بهدنبال داشته باشد.
طالب نژاد عنوان کرد: این رویداد به عنوان یک فرصت مهم برای معرفی هر چه بیشتر استان همدان در سطح ملی به شمار میرود و میتواند تاثیرات بلندمدتی در شناخت بیشتر مردم کشور از توانمندیها و ویژگیهای منحصر به فرد این استان داشته باشد.
انتهای پیام/